Home » » Sehari lagi

Sehari lagi


بسم الله الرحمن الرحيم 


Assalamualaikum

Tak tau nak gambar kan macam mana perasaan sekarang ni..macam tak percaya pun ada. Tapi kena percaya. Ok, tinggal sehari je lagi nak kenduri. Semoga semuanya berjalan lancar. 

Ada beberapa perkara je nak settlekan...yang kecik-kecik je ^_^





Untuk si dia ...masih ada bakul kosong lagi. hihi


Bunga telur pun tak siap lagi...


Tak boleh upload banyak-banyak...tunggu walimah dulu ^_^

Doakan kami ye !




 والسلام


Syukran kerana sudi membaca..boleh Like dan Share entri ini

10 luahan hati:

Juliet ❤ said...

Harap semuanya berjalan dengan lancar. Cepat sikit beli yang masih takde,nanti tak sempat pulak :p ehehe

Fi said...

Tahniah KAk..Semoga semuanya berjalan lancar

Akmal Izzah Alias said...

Tahniah awak... Hope u can be a good wife....

NurAlja said...

wah Tahniah , Doakan agar semuanya berjalan dengan lancar . Ameen ! :)

Unknown said...

tahniah! moga majlis berjalan lancar ^^

~ perindu Cinta Illahi ~ (^_^) said...

wah..tahinah..semoga segalanya bjalan lancar =)

Faz.M said...

Alhamdulillah..dh smpai jdoh ye dik..barakallahufikum.. :)

Unknown said...

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/

Aisyah said...

Tahniah , semoga majlis berjalan lancar ^_^

Ana Fatihah said...

Wah,tahniah..Semoga berbahagia hingga ke jannah dan sentiasa dilimpahi dgn rahmat Allah. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Copyright Control : Atika Aula