Home » » Secara rasminya Contest : Atika Aula nak bagi duit raya telah pun tamat !!

Secara rasminya Contest : Atika Aula nak bagi duit raya telah pun tamat !!


بسم الله الرحمن الرحيم


Assalamualaikum

Tamat, End, Habis, Tutup

Kawan-kawan ingat lagi tak, bulan puasa dulu saya pernah anjurkan satu contest iaitu Atika Aula nak bagi duit raya. Seperti yang saya janjikan, tamat contest tu ialah pada 11/9/2011. Jadi, sekarang masanya pun dah tiba..saya secara rasminya menutup penyertaan contest tersebut. Kepada yang join contest saya, di harap bersabar dan saya akan umumkan pemenang bila-bila masa sahaja. Be alert ok :)


Raya, Sampul Raya,Sampul Duit Raya, Duit Raya, Bagi Duit Raya, Hari Raya, Selamat Hari Raya, Selamat Hari Raya Aidilfitri, Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin


Boleh ambil kad raya daripada saya disini >TEKAN< Mohon maaf zahir dan batin ;)


 والسلام


Syukran kerana sudi membaca..boleh Like dan Share entri ini

6 luahan hati:

Anonymous said...

Alhamdulillah, mesti lepas ni ramai yang ternanti-nantikan hadiah dari akak kn. hehe :) Tahniah kak krn Contest dpt sambutan yang ramai. hehe:)

norazwa said...

bile bley thu pemenang

Pendamba Mawar said...

waw... sapa la pemenang nya tu

nam said...

alhamdulilllah...

Anonymous said...

saya tak join..kbai...hehehe.gudluck kepada para contestant :D

Tighah. said...

xsbrnyer nk tahu pemenang !! :) selamat hari raya akq atika aula

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Copyright Control : Atika Aula