Home » » Mohon Ampun & Maaf

Mohon Ampun & Maaf


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Esok pagi nak exam pun sempat update belog lagi? Eh..mesti la. Selagi ada kesempatan, gunakan ruang yang ada untuk menulis. hehe. Esok hari pertama exam di UKM dan juga di u lain. Esok juga paper yang pertama. Jadi, ada kesempatan yang tak banyak sangat ni..saya nak memohon ampun dan maaf andai kata terguris hati kawan-kawan yang membaca di belog saya. Yela, kadang-kadang tulis dengan emosi..kepada yang kenal saya, mungkin lebih banyak salah saya dekat korang. 



Kepada kawan-kawan belog, walaupun tak pernah jumpa..tapi mungkin juga saya ada terbuat tak tau ke kalau mintak tolong. Contohnya mintak tolong edit belog, tolong itu, tolong ini. Sem ni saya memang terlalu sibuk, padat sangat dengan program. Nak balik rumah pun tak sempat, tu pun balik kejap-kejap je. Tapi apa-apa pun saya ambil perkara yang baik. Pengalaman banyak sangat, semoga dengan pengalaman yang ada dapat membuatkan diri saya lebih matang dan kuat untuk hadapi masa depan. 

Ok, tadi dah mintak maaf..sekarang saya nak mintak doa daripada kawan-kawan supaya doakan semoga setiap urusan saya dipermudahkan oleh Allah. Saya juga akan doa macam tu juga untuk kawan-kawan semua. Saling berdoa untuk kebaikan. Semoga kita sentiasa berada di dalam rahmatNya. Mungkin juga berkat doa dari kawan-kawan yang menyebabkan saya berjaya, siapa tau kan? c:

Ni jadula exam saya untuk sem ni..kalau belog tak di update tu maksudnya saya memang tak ada masa la.



Walaupun saya tau sem ni sangat padat, saya yakin saya boleh dapat yang terbaik. InsyaAllah..terima kasih kepada semua yang tak putus-putus mendoakan kejayaan saya. Moga Allah membalas berlipat ganda kebaikan kalian. Untuk hilangkan penat study, stop kejap dan update belog. Tak boleh nak study 24 jam, tension nanti..macam tu la saya.hehe.

Harapan saya semoga ilmu yang saya belajar ni bukan hanya nak dapat yang terbaik dalam exam, mudah-mudahan ilmu ini berkat dan dapat menjadi cahaya untuk menyuluh jalan sepanjang pengembaraan hidup saya sehingga sampai ke hujungnya. Moga diperkenankan..


Mula daripada esok, semua pelajar ipt dah demam exam 



...Sekian...


 والسلام



Syukran kerana sudi membaca..boleh Like dan Share entri ini

8 luahan hati:

ameer faris said...

salam ziarah..

Izzah Haneefa said...

insya-ALLAH, ukhti boleh lakukan yg trbaek.
Selamat Berjuang!:)

amirahyusoff said...

kakak saya pun dah start exam ^^
good luck kak ^^

Keri said...

da lama x exam ni... cam best plak

azila abdullah said...

bt yg trbaik..:)

My MiRa said...

good luck for your exam..
do the best...
baca doa banyak2 lepas tu
jawab dengan tenang..wish you luck..
:)

En. Kronik said...

demam exam ke demam sebab exam.. kui3

::thexieza:: said...

good luck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Copyright Control : Atika Aula