Home » » Saya join contest..boleh tolong vote untuk saya? Terima kasih :)

Saya join contest..boleh tolong vote untuk saya? Terima kasih :)


بسم الله الرحمن الرحيم 

Gambar ni saya buat sendiri..jgn ambil ye :)

Assalamualaikum

Hari ni saya join contest. Contest yang dianjurkan oleh Kerajaan Negeri Selangor. Saya nak mencuba dan saya harap boleh menang. InsyaAllah. Saya nak minta jasa baik kawan-kawan untuk undi blog saya di sini 

P/s : Jasa baik kawan-kawan saya ucapkan syukran kathiran, thank you very much dan terima kasih banyak-banyak. Jangan lupa vote saya =]

والسلام


Syukran kerana sudi membaca..boleh Like dan Share entri ini

10 luahan hati:

Nazihah@Jiha said...

Assalamualaikum :)

ok,akan d'vote :) semoga berjaya,insyaAllah :) blog atikah pasti kreatif punya!

Mrs. NA said...

dah vote! good luck^^

Kerana Cinta-Mu Aku Bahagia said...

Done!
Semoga berjaya..:)
InsyaAllah..

Edrina Zulkafli said...

dah vote ~
gud luck ye ... ;)

Asfz said...

dah vote...gud luck :)

khairul akmal bin azman said...

nak cuwik la
banner selangor

Azie Azman said...

azie dah tolong vote.. =D
all the best!

Atika Aula said...

Time kasih semua~
Jasamu ku kenang :)

Trx said...

dah vote gak... nnt kalau dah dpt keputusan.. nk taw. :)

'Ais S. said...

dah vote untuk awak ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Copyright Control : Atika Aula