Home » » Saya tak sombong

Saya tak sombong


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Saya sombong ye? saya blogger sombong ke? walaupun tak glamour tapi sombong eh? ntah la..saya pun tak tau..yang pasti, saya memang tak sombong.hehe. 

Baby, Baby Comel, Gambar Baby, Cute Baby, Cute Picture
saya sombong ye? comel betul baby ni..
Saya minta maaf kalau yang add saya di fb, tapi saya tak approve. Sebelum ni saya dah pernah buat satu entri dan saya harap sebelum add saya di fb, boleh baca dulu entri tu. Klik sini >TEKAN< saya tau, ramai yang add saya dari kalangan blogger ataupun add saya yang datang daripada blog ni. Baca je la entri kat atas tu..saya ada sebab yang tersendiri buat macam ni.

Lagipun dekat bahagian info saya dah tulis macam ni 



Kalau ada perkara yang nak tanya tentang blog, boleh tanya di page Salam Ukhuwah...kalau nak tanya tentang bisnes, boleh tanya di page Kedai Online Atika Aula. Ada di sidebar blog ni..sekarang ni fb pun dah ada button terbaru "SUBSCRIBE". Jadi, boleh subscribe je. Kalau ada information yang saya rasa perlu share secara public, saya akan share. Lagipun, takde beza pun kalau saya confirm..bukan dapat tengok gambar saya pun kalau jadi friends saya ^__^ 

Baby, Baby Comel, Gambar Baby, Cute Baby, Cute Picture
Jangan bersangka buruk dekat saya tau!! (^^,)


 والسلام



Syukran kerana sudi membaca..boleh Like dan Share entri ini

7 luahan hati:

Faaein Talip Roy said...

entah.. baru masuk sini.. tak taulah sy awak sombong ke tak.. hehehe..

salam ukhuwah.. jangan risau.. saya mat juga.. ^^,

yen(toka ziizokukuto) said...

faham faham faham:)

Unknown said...

salam ziarah...wah! nice blog.

Unknown said...

Eh? Setahu saya penulis Salam Ukhuwah tak sombong lah. Perasaan je kot.

Salina Mat Isa said...

tak sombong la...tu kan hak masing2..biase la pandangan org macam2...

N A T A S Y A ツ said...

sombong ? saya sendiri pon xtau la. baru singgah sini.
semue orang perlukan privasi an ? ^^

*comel nye baby tu :D

blog ni cntik la ! <3

Unknown said...

singgah sini ye atikah..sy faham..heee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Copyright Control : Atika Aula