Home » » Semua orang ada privacy masing-masing kan..

Semua orang ada privacy masing-masing kan..


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Kebelakangan ni, ramai yang add saya di FB. Kali ni saya beri penjelasan sikit..




P/s : Malas nak taip banyak-banyak, saya harap kawan2 yang pernah add saya dan saya tak approve dapat faham dan hormat privacy saya =]

Sekian


 والسلام


Syukran kerana sudi membaca..boleh Like dan Share entri ini

11 luahan hati:

Nini Hartini said...

still, kena hati2. sebab kdg2 ada yg pura2 buat acc kedua dan menyamar jd muslimat. seeloknya just approve org yg dikenali dan dipercayai. betul tak?

Heart In A Cage
.

Hani Shaklee said...

alhamdulillah..setakat ni saya takde account FB or any social network account.. dulu2 masa belajar adlah main friendster..tapi skang dah insaf...terlalu banyak keburukan dari kebaikan..kalau kawan2 nak contact saya..just get through email..and yg mane yang rapat n girls sahaja baru saya bagi no.phone.. kalau yang lelaki biasanya lecturer2 and orang yg ada urusan penting ngan saya je baru saya bagi. tu pun saya akan reply bila betul2 ada urusan..kalau tak mmg msg tu tak kan berbalas kalau setakat nak bertanya khabar..hehe..bukan sombong tapi saya jaga limit bersosial dgn bukan muhrim..

Atika Aula said...

@Nini Hartini
kalau perempuan pun tgk jgk la, tak semua yg saya akan approve. kalau kurang mklmt diri, sy x dpt nak agak dia spe..sy x kn approve jgk :)

Atika Aula said...

@waalllaa!
betul tu, ada kbaikan dan keburukan. berhati2 walaupun di internet. sy rasa lbh bhya daripada kt luar, sbb musuh pun blh mnyamar kan.huhu

Nini Hartini said...

@waalllaa!
setuju jugak. dulu zmn fs mmg agak senang berhubung dgn lelaki. walaupun x jumpa dan skdr berbalas comment kt fs, tp tak patut sebenarnya. sbb butir perbualan hanyalah perkara sia2.tp sejak dh tunang, mula berubah sikit2...Alhamdulillah, sejak kawen mcm dah xde kwn lelaki lgsg kecuali kwn sama2 program. tu pn skdr berhubung klu ada hal.

bila dah kawen ni lagilah kena jaga batas2 pergaulan kan? huhu..

Nini Hartini said...

@Atika Aula

eloklah mcm tu. benada2 ni mmg kita kena aware. kdg2 dorang saja menyamar semata2 nak masuk fb kita. kalau akak, 90% kt fb mmg org yg akk kenal dan percaya (InshaAllah)... 10% yg dikenali dr kawan2. tu pn girl. klu boy mmg mcm xde alasan utk berhubung di fb.

Spicy Chicken DalBokeumTang 닭볶음탕

.

nam said...

@waalllaa!

alhamdulillah. sya juga. dah lma xde fb... mls nk lyn.

karimi said...

balek dari perkaderan aritu, sy trus je add tanpa cek wall fb saudari... dah sebulan lepas 2, bile tgok kat wall saudari, hanya approve muslimat sahaja, sy pon terus cancel my request... semoga mujahadah saudari berkekalan n diberkati...

Admin said...

Alhamdulillah.. Sy suke tindakan kamu.. Sukran. Semoga Allah melindungi setiap pergerakkan kita. dan dijauhi dari perkara yg tidak baik.. InsyaAllah..

Admin said...

saya ada kamu di fb. InsyaAllah, Jika Allah bukakan hati kamu untuk mengapprove, Syukur Alhamdulillah...

Azhunk Awang said...

patut la azhunk add ta approve2 pun.. hahak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Copyright Control : Atika Aula