Home » » Jom Kongsi Pengalaman Raya..

Jom Kongsi Pengalaman Raya..


بسم الله الرحمن الرحيم


Assalamualaikum

Pejam celik pejam celik..dah raya keempat rupanya. Sekarang ni memang masa berlalu cepat betul kan. Sekejap je rasanya. Dulu baru je rasanya ucapkan Selamat Berpuasa..Selamat Menyambut Bulan Ramadhan. Sekarang dah ucap Selamat Hari Raya pula..dah raya keempat pula tu. 

Alhamdulillah tahun ni semua keluarga berkumpul kat Kampung Jawa, semua akak ada dan waktu raya pertama dapat juga berkumpul dengan saudara mara. Dapat jumpa nenek..dah lama tak jumpa nenek..walaupun nenek dah 78 tahun, mesih sihat lagi. Alhamdulillah. Raya pertama dan kedua saya dan keluarga pergi menziarahi saudara mara..

Ketupat, Ketupat Palas, Gambar Ketupat, Ketupat Kartun, Ketupat Hijau, Raya, Kad Raya, Selamat Hari Raya, Selamat Hari Raya Aidilfitri, Hari Raya, Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin

Tahun ni jugak mak masak ketupat sebab semua akak beraya kat rumah..insyaAllah minggu ni akan beraya di rumah akak sulong di Sungai Besar. Selagi ada kesempatan..boleh la berjalan raya. Nanti bila dah balik UKM, tak tau lagi bila nak dapat balik rumah..

Waktu raya ni la semua ahli keluarga dan saudara mara dapat berkumpul...yang mana dah lama tak jumpa tu, masing-masing dah lain dan berbeza. Yang paling penting ialah waktu raya ni kita ambil kesempatan untuk memohon keampunan kepada semua. Buang yang keruh..ambil yang jernih. Kawan-kawan boleh ambil kad raya daripada saya disini ~ >TEKAN<



P/s : Kawan-kawan pulak macam mana raya ni? ^___^


 والسلام


Syukran kerana sudi membaca..boleh Like dan Share entri ini

6 luahan hati:

al_hakim said...

selamat hari raya atika.=)

nick dot anis said...

Hai3 anis was here folo u…hit me back ya…salam perkenalan and selamat hari raya

Hunnym Syot 美智子 said...

selamat hari rayee dear :)

http://irsyanim.blogspot.com/2011/09/raye-jalan-jalan-raye-dan-hantu-bonceng.html

naaima said...

blogwalking here . nice blog . SELAMAT HARI RAYA !

IFA Athirah said...

saya lak first raya mkn pie.huuu http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

www.myobw.com said...

sELAMAT hARI rAYA aIDILFITRI mAAP zAHIR dAN bATIN dari 'myobw.com'


lagu rAYA khAS untukmu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Copyright Control : Atika Aula