Home » » Bertudung tapi seksi?

Bertudung tapi seksi?


بسم الله الرحمن الرحيم 

Assalamualaikum

Saya nak share lagi video..untuk peringatan kepada diri sendiri dan muslimah di luar sana. Saya tak dapat nak taip sebab terlalu banyak yang dibincangkan dan dengar video ni lagi seronok rasanya ;)


Selamat menonton









"Setiap pakaian dalam Islam, ia adalah fesyen..tapi bukan semua fesyen dibenarkan dalam Islam"


Saya rasa paling mudah cakap macam ni je..bukan masalah tentang tudung, tapi masalah aurat. Orang yang bertudung tapi seksi ialah mereka yang hanya tutup rambut bukan tutup aurat. KISS (Keep it simple and short) mudah je kan..rasanya tak perlu panjang lebar cakap fesyen tudung, pakai kain batik atas kepala dan tutup secara sempurna pun dah dikira tutup aurat sekiranya semua bahagian yang perlu di tutup dah di tutup berbanding dengan pakai tudung labuh tapi baju ketat. Boleh fikir kan??


Entri berkaitan :
Jangan pakai tudung tapi tutup aurat
Bertudung besar

Boleh juga klik sini link ni : Semua tentang muslimah.


P/s : Saya sendiri berusaha untup memperbaiki diri ke arah yang lebih baik..terima kasih kepada yang sudi menegur kekurangan diri. Walaupun tak mampu menjadi seorang yang sempurna, tapi mampu jadi yang terbaik daripada kalangan semua. Saya harap juga pengacara dalam video tu pun mula berfikir dengan bijak dan rasional. Eh, bukan selalu kalau bab-bab ni, yang ambil alih pengacara bertudung jugak ke? Mungkin ada hikmah di sebaliknya buat mereka. Kan? >___<

 والسلام



Syukran kerana sudi membaca..boleh Like dan Share entri ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Copyright Control : Atika Aula