Home » » Tempahan Pendrive Unik dibuka lagi..jom tempah :)

Tempahan Pendrive Unik dibuka lagi..jom tempah :)




بسم الله الرحمن الرحيم


Assalamualaikumhttp://www.emocutez.com

Kawan-kawan ingat lagi tak saya pernah buat entri tentang tempahan pendrive unik dulu..sekarang tempahan tu dibuka lagi. Kalau berminat..boleh la order. Nak tengok saya punya? Klik sini >TEKAN<

Pen Drive, Pen Drive Unik, Pen Drive Cantik, Pen Drive Pelik, Pen Drive Nipis
Pen Drive, Pen Drive Unik, Pen Drive Cantik, Pen Drive Pelik, Pen Drive Nipis
Pen Drive, Pen Drive Unik, Pen Drive Cantik, Pen Drive Pelik, Pen Drive Nipis

Pendrive ni hanya ada dalam 2GB, 4GB dan 8GB sahaja. Harga yang berpatutan..

Keistimewaan pen drive ini :
  • Dalam bentuk kad (saiz biasa)
  • Nipis
  • Boleh disimpan dalam dompet
  • Unik (lain dari yang lain)
  • Boleh letak gambar sendiri (pilih gambar depan dan belakang)
Tempahan ni dibuka bermula hari ini dan berakhir pada 25.9.2011. Saya tak tau bila buka lagi, jadi kalau berminat..boleh terus tempah. Entri saya yang dulu >TEKAN<


Laman web pemilik :


Pen Drive, Pen Drive Unik, Pen Drive Cantik, Pen Drive Pelik, Pen Drive Nipis

Jom tempah ~ http://www.emocutez.com

 والسلام


Syukran kerana sudi membaca..boleh Like dan Share entri ini

14 luahan hati:

kunci locker said...

oh...nipis..pendrive ke mcm ni??besar mcm cover CD??tak patah ke kalau ltk dlm poket??nk thu sgt...

*kalo nk bgthu...sila bgthu kt shoutbox sbb sy tkt tak perasan awk bls...heheheh

zaQea Hani said...

cute...& berminat... cmne nk tempah? klu nk ltk gmbr sndiri, cmne plk? pastu... kaedah nk gune cmne ek? ngehehehehe

betty azra said...

salam ika..leh la ko tempahkn.. 4GB nyer..:)

betty azra said...

salam ika..leh la tempahkn ..4GB nyer..heheh

Atika Aula said...

@betty azra
orait :)

IEQAH said...

ieqah da tempah..mmg cantikkn :)

yen(toka ziizokukuto) said...

menarik ;))

Siti Mashitah Saidin said...

free ada tak? hehehhe

Cik tikah said...

lor, gitu lak plak. nice! hehe..

hamzah ian said...

pendrive aku ntah berapa kali ilang.. ada gambar tak ilang kot. ahaha

fieha said...

cntik :)

ked said...

alamak! nak! tapi takde dwet la skang ni..

natasha said...

BLA LAGI ADA TEMPAHAN PENDRIVE TU??SAYA NK,...

natasha said...

cute...sy nk...tp bla ada buat tempahan lg??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Copyright Control : Atika Aula