Home » » Selamat Datang ke UKM

Selamat Datang ke UKM


بسم الله الرحمن الرحيم 


Assalamualaikum


Selepas 4 bulan bercuti dan duduk di rumah, akhirnya kembali ke UKM. Perasaan bercampur baur..ada suka ada sedih, ada macam-macam. Suka sebab nak belajar balik dan sedih sebab tak dapat mak pergi beraya kat rumah saudara mara..tapi takpe, insyaAlla hujung minggu kalau tak ada kuliah atau program boleh la balik.

Petang semalam dah sampai UKM, sebenarnya pendaftaran hari ni. Saje nak balik awal walaupun dekat..sebab nak kemas-kemas bilik. Alhamdulillah dah hampir siap..tinggal lagi sikit je tak siap lagi. Bukan apa, kalau balik lambat nanti penat sebab mungkin esok dah ada kuliah..

Apa-apa pun, saya nak ucapkan Selamat Datang ke UKM kepada semua pelajar baru sessi kali ni. Belajar bersungguh-sungguh dan jangan hampakan hati ibu bapa. Niat dan matlamat perlu tetap dan jelas. Semoga menjadi orang yang berguna pada masa hadapan. Nasihat untuk diri saya juga :)

UKM, Universiti Kebangsaan Malaysia, Gambar UKM, UKM Dectar, Selamat Datang ke UKM, Selamat Datang ke Universiti Kebangsaan Malaysia


P/s : Dengar-dengar Imam Muda Najdi jadi pelajar baru UKM sessi ni. Betul ke?


 والسلام


Syukran kerana sudi membaca..boleh Like dan Share entri ini

2 luahan hati:

Sha said...

UKM di hatiku..

dulu sy beljr kt sini jugak..hehe

Hidayah bt Zainab said...

selamat balik u (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Copyright Control : Atika Aula