Home » » Baucer buku

Baucer buku


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Semua orang dah tahu kan..awal tahun ni semua pelajar IPT termasuk tingkatang 6 dapat baucer buku RM200 termasuk lah saya..tapi, sampai sekarang saya masih tak guna lagi sebab nya tak keluar lagi nak shopping buku.hehe.


Ada yang dah habis guna ke? 

Limit sampai bulan 3 kan..kebetulan semalam baca di e-pelajar UKM, bukak sem baru nanti ada buat Pesta Buku 2012 di PUSANIKA.  


Kalau macam tu, saya tak nak guna dulu la..hehe.

Yang paling penting, saya nak carik Al-Quran tafsir dalam Bahasa Inggeris (berzip) dan Kitab Sahih Buhari

Mudah-mudahan dapat  http://www.emocutez.com 


 والسلام



Syukran kerana sudi membaca..boleh Like dan Share entri ini

3 luahan hati:

anys nadhilah said...

wahhh , beshnya dpt baucer buku ..

Hanim Irsyad said...

wah. da dapat. saya dpt esok :) yeahhh..

naDhi_islamiC said...

saya pljr luar ngara, agak2 dpt tak ? hehe nk jugakk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Copyright Control : Atika Aula