Home » » Aku Terima Nikahnya

Aku Terima Nikahnya


بسم الله الرحمن الرحيم 

Assalamualaikum..

Kali ni saya nak share ngan kawan-kawan tentang sebuah buku..saya rasa semua orang bagus baca buku ni, tak kira dah nikah atau belum. Yang penting, ilmu dalam buku ni..


Aku Terima Nikahnya, Murabbi Cinta, Bercinta Sampai Ke Syurga, Ustaz Hasrizal, Saiful Islam
Besa saya letak gambar buku ni :)

Di dalam buku ni kebanyakannya mengisahkan tentang kehidupan penulis yang dapat kita ambil iktibar daripadanya. Ada juga daripada kisah orang lain, cinta  sesama manusia, antara suami isteri, anak-anak dan cinta kepada Allah. Dalam buku ni juga menceritakan tentang rumah tangga yang perlu di bina berlandaskan Islam. Yang dah kahwin boleh baca, yang belum pun boleh supaya ada ilmu dan boleh membuat persediaan awal sebelum berkahwin. Dalam buku ni juga tertulis tentang tanggungjawab seorang suami dan isteri dan boleh juga untuk menambahkan ilmu bagi memahami lelaki dan wanita. Kalau nak tau lebih lanjut, belilah buku ni ye..

Buku di atas hasil gabungan daripada 3 buah buku

Aku Terima Nikahnya, Murabbi Cinta, Bercinta Sampai Ke Syurga, Ustaz Hasrizal, Saiful Islam

Aku Terima Nikahnya, Murabbi Cinta, Bercinta Sampai Ke Syurga, Ustaz Hasrizal, Saiful Islam

Aku Terima Nikahnya, Murabbi Cinta, Bercinta Sampai Ke Syurga, Ustaz Hasrizal, Saiful Islam

Penulis buku ni ialah Ustaz Hasrizal Abdul Jamil, pemilik laman web Saifulislam.com. Page FB : Saifulislam Training & Consultancy. Harga buku Aku Terima Nikahnya edisi istimewa. RM 55 Semenanjung. RM57 Sabah & Sarawak. Harga tak penting, yang penting ialah ilmu =]

Aku Terima Nikahnya, Murabbi Cinta, Bercinta Sampai Ke Syurga, Ustaz Hasrizal, Saiful Islam
Pinjam gambar kejap ye ustaz..


والسلام

Syukran kerana sudi membaca..boleh Like dan Share entri ini

5 luahan hati:

= d = said...

macam best je..
leh bg hadiah tok kawan t..
:)

Atika Aula said...

@= d =
buku ni memang sesuai untuk dihadiahkan kepada orang yang bakal bernikah atau org yang sudah bernikah~ =]

Unknown said...

Ooh dulu dah baca edisi pertama aku terima nikahnya,

Kini edisi baru pula keluar.

Honestly, buku seperti ini sangat bagus untuk dibaca.

Thanks for da info..

;)

Pha Is said...

saya dah baca baru sampai buku kedua... buku ketiga belom lagi... tapi serius best... elok sangat dijadikan pedoman bagi nk nak kawen..

fasham said...

salam Perkenalan...

marilah join kontest blog saya dan marilah beli brooch di blog saya :
http://fasham87.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Copyright Control : Atika Aula