Home » » Aku Bersyukur PadaMu

Aku Bersyukur PadaMu


بسم الله الرحمن الرحيم


Selamat Pagi semua..alhamdulillah, setinggi2 kesyukuran dipanjatkan kepada Allah s.w.t. Hari ini 7 Dec bersamaan 1 Muharram merupakan hari lahir saya. Alhamdulillah kerana masih lagi dapat hidup sehingga ke hari ini. Start daripada malam tadi, kawan dan keluarga saya hantar mesej di hp n fb ucapkan selamat hari lahir kepada sy. Terima kasih sebab ingat hari lahir saya ye..


Umur semakin bertambah, hari demi hari. Tapi persoalannya, adakah amalan saya bertambah?? Sy perlu sentiasa bermuhasabah diri sempena hari lahir saya dan sempena awal tahun hijrah. Cuba menjadi yang terbaik dan sempurna walaupun hakikatnya tiada apa yang sempurna melainkan Allah s.w.t.

Semoga kita sama2 berada di dalam rahmat dan kasih sayangNya.
Amin..


Selamat Hari Lahir, Happy Birthday, Selamat Hari Jadi, I Luv Islam, Testi I Luv Islam
Ya Allah..
Aku bersyukur kepadaMu
Atas segala nikmat kurniaan
Yang telah Engkau berikan padaku
Sejak aku bernafas dimuka bumi Mu ini..
Aku mohon keampunan dariMu atas segala kealpaan
dan khilaf diriku sebagai hamba Mu yang
kerdil dan hina..
Aku mohon rahmat dan kasih sayang Mu
Aku mohon petunjuk dan hidayahMu
Aku dambakan syurga Mu
Kau bimbinglah aku menuju jalan Mu
Semoga hari-hari yang aku lalui
Di penuhi dengan kepatuhan dan ketaatan
sebagai seorang hamba kepada Tuhannya..
Aku mohon
Kau ampunilah aku Ya Allah..
Semoga hati ini dipenuhi dan dihiasi dengan manisnya iman

..Amin..


Jom kita hayati lagu erti syukur daripada kumpulan UNIC ni
(sekarang UNIQUE)





Sekian sahaja daripada saya..semoga terhibur ;)







Syukran kerana sudi membaca..boleh Like dan Share entri ini

12 luahan hati:

Nana. said...

Salam Hari Lahir .. semoga dimurahkan rezeki selalu :)

Atika Aula said...

@Zana :)
time kasih ;)

ct noarizah said...

Selamat hari lahir dan salam maal hijrah....semoga rezeki bertambah-tambah!!

Atika Aula said...

@ct noarizah
terima kasih ye ;)

fa-in said...

Salam maal hijrah, sanah helwah ye..BarakAllahu fik :)

Fasihah Supian said...

salam maal hijrah atika :)
dan happy birthday..may Allah bless you :)

Sricahaya said...

Selamat hari lahir..
moga hari2 yg akan dtg akan lebih bermakna dan lebih baik dr hari2 sebelumnya...amin..

Najmi Ahmad said...

selamat..
hari...
lahir...
hahaha..
kt sni pn ak de gak...

Unknown said...

selamat menyambut hari ulang tahun..

Atika Aula said...

terima kasih semua ;)

LaDY YeLLow said...

selamat hr lahir..moga pnjg umur, bhgia n ceria slalu, n dipermudahkan rezeki... :)

kai azmier said...

selamat hari lahir.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Copyright Control : Atika Aula